سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Wirelessnetworkcard
 
قالب وبلاگ
خرید آسان

سئوی سایت، در واقع مخفف عبارت انگلیسی Search engine optimization، و به معنای بهینه سازی کردن موتور جستوی گوگل است که باعث می شود در جستجو هایی که افراد در گوگل انجام می دهند، سایتی که سئو ی بالاتری دارد، زودتر از دیگر سایت ها یافته شده و یا به عبارت دیگر، در لیست جستجوی گوگل، جزء موارد ابتدایی و نخستین پس از جستجو قرار خواهد گرفت. در این مقاله قصد داریم تا شما را با سئوی سایتبیشتر آشنا کرده و به مزایا و اهداف آن اشاره کنیم. با ما همراه باشید.


سئوی سایت به چه معناست؟

سئو، همان طور که در پاراگراف قبلی نیز عرض شد، به معنای بهینه کردن موتور جستجوی گوگل است و این موضوع به این معناست که برای هر سایتی، مجموعه کار ها و اقداماتی لازم است که آن سایت را به ردیف اول جستجوهای سایتی منتقل کرد. این اعمال را سئوی سایتمی نامند. در واقع هر سایتی که سئوی بالاتری داشته باشد، در ردیف های بالاتری در هنگام جستجو در موتور های جستجوگر از جمله گوگل قرار می گیرد و باعث افزایش بازدید سایت نیز می شود. سئوی سایت ها و وبسایت ها، توسط افرادی انجام می گیرد که در این کار خبره باشند و مهارت کافی را کسب کرده باشند. برای این کار، یعنی بالا بردن سئو، بایستی دانش این کار را داشت و روزانه، به بروزرسانی اطلاعات پرداخت. از همه مهم تر برای بالا رفتنسئو، بایستی صبور بوده و انتظار نداشته باشیم که یک روزه، سئوی سایتبه طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

سئوی سایت، چه مزایا و اهدافی دارد؟

سئوی سایت، دارای مزایایی می باشد که امروزه، به عنوان یک موضوع مهم، مورد توجه دارندگان وبسایت ها و سایت ها قرار گرفته است. در ادامه به این مزایا، بصورت تیتروار اشاره خواهیم کرد:

1-    افزایش سئوی سایت، باعث بوجود آمدن برند می شود.

2-    افزایش میزان سئو، باعث افزایش فروش محصولات داخل سایت خواهد شد.

3-    سایتی که دارای سئوی بالا می باشد، بهترین ابزار، برای تبلیغات می باشد.

4-    و ...

 

 


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 98/9/7 ] [ 4:28 عصر ] [ اکبر حسنی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By بلاگ :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 5999